maanantai 18. huhtikuuta 2016

Puolivälissä

Noniiin, täällä on nyt eletty kuukausi ja aika on menny kuin siivillä. Tuntuu ihan ku täällä ois ollu jo ikuisuuden, mutta samalla on fiilis, että vastahan sitä tänne tuli.
Viimeviikolla ei ollu työpaikalla paljoakaa tekemistä, joten harjottelin lähinnä mun illustrator taitoja. Tehtiin niin että mun pomo anto mulle aina päivän mittaan abstrakteja sanoja, joista mun piti sitten muotoilla jotain mitä mulla siiä tulee mieleen. Ihan mielenkiintoista.
   Oon saanu paljon kavereita täältä. Täällä on ihmeen helppoa saada uusia ystäviä, kaikki on niin avoimia ja ystävällisiä. Tossa mun yks kaveri vei mua kattomaan ja ruokkimaan villihevosia Plymouthin ulkopuolelle. Aluksi ne olikin oikein kivoja, mutta lopuks sainkin kunnon potkasun kankkuun niiltä. Nyt on kankussa niin iso mustelma ettei kukaan usko vaikka kertoisin.  Kyllä täältä irtoaa hauskoja tarinoita mitä voi sitten kertoa saunassa muille.
   Töissä harjotelen myös tekemään fontteja käsin ja treenata vähän piirtämistä muutenkin, ettei unohdu miten käsin sitten tehdäänkään. Vielä on paljon petraamista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti